۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 23 April , 2024
شناسه خبر : 14285
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 30 ژانویه 2022 - 14:09 |
حمله تند نماینده محلس به خودروسازان :

شأن ایرانی بالاتر از سوار شدن به ارابه مرگ ۱۸۰میلیونی است

نماینده دزفول در مجلس گفت: خودروسازان به واسطه حمایت های بی ضابطه دولت های صحنه های وحشتناک تصادفات زنجیره ای را می بینند و شانه از مسئولیت خالی می کنند.
شأن ایرانی بالاتر از سوار شدن به ارابه مرگ ۱۸۰میلیونی است

سیداحمد آوایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در رابطه با مساله خودرو بیان کرد: ناکارآمدی خودروسازان داخلی بلای جان ملت شده است. یکی از مهمترین عوامل تلفات جانی تصادفات جاده ای در ایران ایمنی پایین و کیفیت نازل خودروهای داخلی است. آیا شأن خانواده شریف ایرانی استفاده از خودرو با قیمت بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان است که از آن با نام ارابه مرگ یاد می شود؟

وی افزود: خودروسازان به واسطه حمایت های بی ضابطه دولت های صحنه های وحشتناک تصادفات زنجیره ای را می بینند و شانه از مسئولیت خالی می کنند. راه حل این موضوع مشخصا خصوصی سازی واقعی شرکت های خودروسازی و همچنین اجازه واردات خودروهای با کیفیت و با تعرفه های منصافه است که در نهایت منجر به ایجاد رقابت، بالا رفتن کیفیت و پایین آمدن قیمت در صنعت خودروسازی کشور خواهد شد. نجات جان مردم هیچ منافاتی با شرع و قانون اساسی ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.