۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 14495
  پرینتخانه » سلامت تاریخ انتشار : 01 فوریه 2022 - 14:50 |

اتباع خارجی مقیم مشهد ۴۰۰ هزار دُز واکسن کرونا دریافت کردند

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی گفت: ۳۹۰ هزار و ۹۸۶ دُز واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون عمومی به اتباع خارجی مقیم مشهد تزریق شده است.
اتباع خارجی مقیم مشهد ۴۰۰ هزار دُز واکسن کرونا دریافت کردند

محمدتقی هاشمی گفت: ارائه واکسن کرونا به اتباع خارجی مقیم خراسان رضوی در چارچوب عملیات عمومی ایمن‌سازی شهروندان ایرانی بدون هیچ محدودیتی در جریان است.

۲۱۱ هزار و ۳۲ نفر از اتباع خارجی مقیم مشهد دُز نخست، ۱۶۹ هزار و ۲۸۵ نفر دُز دوم و ۱۰ هزار و ۶۶۹ نفر آن‌ها سومین دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. دو مرکز واکسیناسیون عمومی در مشهد شامل بازار ملل واقع در ابتدای بلوار شهید آوینی و مرکز بهداشت امیرالمومنین (ع) در خیابان شفیعی این شهر بیشترین مراجعه اتباع خارجی را برای دریافت واکسن داشته‌اند.

او گفت: هیچگونه تفاوتی از این نظر بین اتباع خارجی و شهروندان ایرانی وجود ندارد چنانکه حتی اتباع بیگانه‌ای که به صورت غیرمجاز وارد کشور شده‌اند تحت پوشش واکسیناسیون عمومی کرونا قرار گرفته‌اند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی گفت: بر این اساس همه اتباع خارجی که تاکنون هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون فعال در خراسان رضوی سومین دُز آن را نیز تزریق نمایند.

هاشمی گفت: همه مراکز واکسیناسیون عمومی در خراسان رضوی بدون هیچ محدودیتی ملزم به تزریق واکسن کرونا به اتباع خارجی هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.