۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 15009
  پرینتخانه » آخرین اخبار, فوتبال, لیگ برتر, ورزشی تاریخ انتشار : 12 فوریه 2022 - 10:53 |

مبلغ قرارداد بازیکن خارجی استقلال دو برابر ۲ بازیکن خارجی پرسپولیس

عزیزبک آمانوف با استقلال قراردادی به ارزش ۵۵۰ هزار دلار امضا کرد که رقم آن بیشتر از مجموع قرارداد دو بازیکن تاجیک پرسپولیس است.
مبلغ قرارداد بازیکن خارجی استقلال دو برابر ۲ بازیکن خارجی پرسپولیس

استقلال سهمیه آسیایی خود را در نیم فصل دوم با هافبک ازبک پر کرد و حالا برای خرید آخرین بازیکن خارجی خود تلاش می‌کند. در طرف مقابل پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی به جای یک سهیمه آسیایی دو بازیکن آسیایی خرید و یک نفر را در سهمیه آزاد قرار داد.
استقلال بر خلاف پرسپولیس محدودیت‌های زیادی در رقم قرارداد ندارد و توانست قراردادی با آمانوف امضا کند که بیشتر از مجموع قرارداد دو بازیکن تاجیک پرسپولیس است.
آمانوف ۵۵۰ هزار دلار برای دو فصل و نیم می‌گیرد که به عبارتی سالی ۲۲۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد اما تاجیک‌های پرسپولیس با قراردادی ۷۰ و ۹۰ هزار دلاری در سال به جمع سرخپوشان پیوستند. که روی هم سالی ۱۶۰ هزار دلار می‌گیرند و این یعنی قرار داد صفروف و هنانوف روی هم ۶۰ هزار دلار کمتر از بازیکن ازبک استقلال است.
با توجه به خرید گران قیمت تر استقلال حالا توقع از این بازیکن بالا می‌رود و آمانوف باید از هر دو تاجیک پرسپولیس بهتر باشد تا خرید مجیدی مورد قبول هواداران قرار گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.