۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 19 April , 2024
شناسه خبر : 15042
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 12 فوریه 2022 - 12:53 |

تکذیب یک خبر درباره حسن یزدانی

باوجود اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها، نام قهرمان جهان و المپیک در لیست اعزامی تیم ملی کشتی آزاد به جام بین‌المللی یاشاردوغو نیست.
تکذیب یک خبر درباره حسن یزدانی

جام بین‌المللی یاشاردوغو طی دو روز ۷ و ۸ اسفند ماه در ترکیه برگزار خواهد شد. پیش از این از سوی فدراسیون کشتی نام سیدعلی عظیمی در ۵۷ کیلو، محمدباقر یخکشی و سعید انوری در ۶۱ کیلو، مرتضی قیاسی و رحمان رحیم‌پور در ۶۵ کیلو، امیرمحمد یزدانی و علی‌اکبر فضلی در ۷۰ کیلو، محمدصادق فیروزپور در ۷۴ کیلو، علی سوادکوهی در ۷۹ کیلو، مجتبی اصغری و علی منصوری در ۸۶ کیلو، احمد بذری در ۹۲ کیلو و محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام شده بود.

طی روز‌های گذشته خبر‌هایی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر کشتی گرفتن قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم جهان در این جام منتشر شد درحالیکه قرار نیست حسن یزدانی در جام یاشاردوغو روی تشک برود.

این کشتی‌گیر بعد از آنکه در جهانی ۲۰۲۱ اسلو موفق به شکست دیوید تیلور آمریکایی و کسب مدال طلای جهان در ۸۶ کیلو شد، تا امروز در هیچ مسابقه‌ای روی تشک نرفته است.

یزدانی قرار بود تیم ملی کشتی آزاد را در سفر به آمریکا همراهی کند و البته مشخص نبود که با توجه به غیبت دیوید تیلور در ترکیب آمریکایی‌ها، او تصمیم به کشتی گرفتن در تگزاس را دارد یا نه.

حسن یزدانی که در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی (مسابقات قهرمان کشوری در گرگان) حضور نداشت، از شرکت در دو مرحله بعدی چرخه که انتخابی جام تختی و جام تختی خواهد بود نیز به واسطه کسب مدال طلای جهانی‌اش معاف است و از مرحله نهایی انتخابی تیم ملی وارد چرخه خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.