۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 16 April , 2024
شناسه خبر : 15287
  پرینتخانه » ایران, جام حذفی, دیگر رسانه ها, فوتبال, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی تاریخ انتشار : 20 فوریه 2022 - 13:57 |
احتمال ایجاد تغییر مقابل گل‌گهر؛

نارضایتی گل محمدی با وجود بردهای متوالی و مقتدرانه پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب چهار پیروزی متوالی در لیگ برتر خود را در رقابت با استقلال تهران که صدرنشین است، حفظ کرده تا سرخپوشان پایتخت در پایان هفته هجدهم با ۴۱ امتیاز و اختلاف سه امتیازی با رقیب سنتی بازی‌های خود را دنبال کنند.
نارضایتی گل محمدی با وجود بردهای متوالی و مقتدرانه پرسپولیس

چهار پیروزی متوالی پرسپولیس در حالی کسب شده است که این تیم هفت گل زده و دو گل خورده در کارنامه خود داشته است تا آمار خوبی را به جای بگذارد اما یحیی گل محمدی همچنان از عملکرد این تیم راضی نیست.

سرمربی سرخپوشان پایتخت پس از پیروزی دو بر صفر این تیم مقابل آلومینیوم اراک با وجود رضایت از تلاش شاگردان خود گفت: آن شکلی که تیم ما قبلاً داشت را نتوانستیم امروز به نمایش بگذاریم و بازی همیشگی خود را به خاطر پِرس حریف یا مشکل روحی یا جسمی انجام ندادیم.

او در تمرین ریکاوری سرخ‌ها نیز نارضایتی اش از نحوه انجام تاکتیک‌های تیمی را به گوش دستیارانش رساند تا چاره‌ای برای این مشکل پیدا کنند.

گل محمدی مشکلی در عملکرد بازیکنان خود پیدا نکرده است و می‌خواهد آرایش تیمی را با نظم همراه کند تا پس از گلزنی، بازیکنان پرسپولیس تحت استرس و فشار بازی حریف قرار نگیرند.

سرمربی پرسپولیس قصد دارد مشکلات ساختار خطوط دفاعی و میانی خود را برطرف کند و از عملکرد مهدی عبدی در خط حمله تیمش در چند دیدار قبلی هم راضی نیست اما حامد پاکدل به عنوان تعویض طلایی این تیم توانسته بار مشکلات تهاجمی را بر دوش بکشد و گلزنی کند.

از این رو گل محمدی احتمال می‌رود برای بازی با گل گهر سیرجان نیز تغییر رویه داده و بازیکنان ترکیب اصلی را جابجا کند. بازگشت میلاد سرلک و محمد شریفی همراه با کمال کامیابی نیا خیال گل محمدی را برای چینش میانه میدان راحت کرده است اما امید عالیشاه و سیامک نعمتی همچنان به دلیل آسیب دیدگی نمی‌توانند این تیم را همراهی کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷ چهارشنبه هفته جاری در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال میهمان گل گهر سیرجان است

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.