Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 15530
  پرینتخانه » بین الملل, دیگر رسانه ها, فوتبال, فوتبال اروپا, ورزشی تاریخ انتشار : 26 فوریه 2022 - 13:22 |

(عکس) حمله تند سوفیا آبراموویچ به پوتین

سوفیا آبراموویچ، دختر مالک روسی باشگاه چلسی، با انتشار پیام تندی به ولادمیر پوتین اعتراض کرد.
(عکس) حمله تند سوفیا آبراموویچ به پوتین

حمله نظامی روسیه به اوکراین با انتقادات شدید و واکنش‌هایی از سوی جامعه فوتبال اروپا روبرو شده است. یوفا اعلام کرد که میزبانی فینال لیگ قهرمانان از سن پترزبورگ روسیه گرفته شده و دیدار‌های تیم‌های باشگاهی و ملی این دو کشور در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد. فشار‌ها روی رومن آبراموویچ نیز بسیار زیاد شده و حتی یکی از نمایندگان مجلس انگلیس از دولت این کشور خواست که اموال این مرد ثروتمند روسی را مصادره کرده و اجازه ندهند او مالکیت یکی از بزرگترین باشگاه‌های لیگ برتر را برعهده داشته باشد.

در همین حال، سوفیا آبراموویچ با انتشار پستی در اینستاگرامش به شدت از تصمیم پوتین برای راه‌اندازی جنگ علیه اوکراین انتقاد کرده است. او که ۲۷ ساله است و بیشتر سال‌های زندگی‌اش را در لندن سپری کرده با انتشار تصویری در اینستاگرام این سیاستمدار روس را در حالی نشان داد که علامت خطر روی او زده شده بود و در توضیح این عکس نوشت: «بزرگترین و موفقیت‌آمیزترین دروغی که پروپاگاندای کرملین گفته این است که اکثر روس‌ها از پوتین حمایت می‌کنند.»

این اقدام از سوی سوفیا آبراموویچ بسیار مورد توجه قرار گرفته، چرا که بسیاری معتقد هستند پدر او رابطه نزدیکی با دولت روسیه و ولادمیر پوتین دارد و به عنوان فردی با نفوذ سیاسی در انگلیس شناخته می‌شود. پیش از این اعلام شده بود که اجازه اقامت دائم در انگلیس برای این مالک چلسی صادر نخواهد شد و او پس از این برای تماشای دیدار‌های تیمش در لیگ برتر با مشکل جدی مواجه است.

(عکس) حمله تند سوفیا آبراموویچ به پوتین

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.