Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 15679
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, ارتباطات و فناوری اطلاعات, اقتصاد کلان, اقتصادی, انرژی, تولید و تجارت, تیتر یک, خانواده, دولت, سلامت, عمران و اشتغال, ویژه تاریخ انتشار : 02 مارس 2022 - 13:44 |
طی بازدید از پیش اعلام نشده رییس‌جمهور از ایران خودرو انجام شد

رییس جمهور دستورهای مهمی در حوزه خودرو صادر کرد

آیت الله رئیسی در یک بازدید از پیش اعلام نشده از ایران خودرو، دستورهای مهمی در حوزه خودرو صادر کرد. به گزارش ایسنا، در این بازدید رییس جمهور ابتدا از خودروهای موجود در انبارهای ایران خودرو بازدید میدانی به عمل آورد و با تأکید بر غیرقابل قبول بودن وجود این حجم از خودرو در انبار، […]

رییس جمهور دستورهای مهمی در حوزه خودرو صادر کرد

آیت الله رئیسی در یک بازدید از پیش اعلام نشده از ایران خودرو، دستورهای مهمی در حوزه خودرو صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در این بازدید رییس جمهور ابتدا از خودروهای موجود در انبارهای ایران خودرو بازدید میدانی به عمل آورد و با تأکید بر غیرقابل قبول بودن وجود این حجم از خودرو در انبار، دستورهایی برای ترخیص خودروها صادر کرد.

رییس جمهور پس از بازدید از انبار خودروهای ایران خودرو، با حضور در خطوط تولید در جریان آخرین وضعیت تولید قرار گرفت و دستورهای مهمی صادر کرد.

دستورهای مهم رییس جمهور در حوزه خوردو

تامین قطعات و ترخیص فوری خودروهای دپو شده در انبارهای ایران خودرو، افزایش ۵۰ درصدی تولید خودرو در سال آینده، توقف تولید برخی خودروهای قدیمی و آغاز تولید چند خودروی جدید و با کیفیت، اجازه واردات منضبط و تحت نظارت از سال آینده، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، شفاف سازی فرآیند قرعه کشی و رفع ابهام کامل برای مردم با نظارت دقیق وزارت صمت از جمله این دستورها بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.