Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 15732
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, خانواده, سلامت, شهری, علم و فناوری تاریخ انتشار : 05 مارس 2022 - 13:30 |
فرمانده عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان تهران خبر داد

الزام ثبت پلاک مسافران نوروزی در سامانه “ایران من”/۴ مرکز خطرناک کرونا

فرمانده عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان تهران از الزام ثبت پلاک مسافران نوروزی در سامانه ایران من خبر داد و گفت: نانوایی ها، باشگاه های ورزشی، پاساژها و سوپرمارکت ها چهارمرکزی هستند که نسبت به مابقی مکان ها خطرناک تر هستند.
الزام ثبت پلاک مسافران نوروزی در سامانه “ایران من”/۴ مرکز خطرناک کرونا

علیرضا زالی در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران، گفت: برای سفرهای نوروزی لازم است پلاک مسافران نوروزی در سامانه “ایران من” ثبت شود. برای تهران به عنوان مبدأ سفرهای نوروزی و مرکز اختلاط سویه های مختلف کرونا لازم است محدودیت های بیشتری در شروع و پایان سفر برای آن در نظر گرفته شود.
وی افزود: باید استفاده حداکثری از ماسک مورد تاکید قرار گیرد گرچه آمار مراجعان سرپایی تهران نزولی است اما پوشش حدود ۴۰ درصدی تزریق واکسن در دز سوم کافی نیست و باید این آمار برای ایمنی کامل به ۸۰ درصد برسد.
وی ادامه داد: نانوایی ها، باشگاه های ورزشی، پاساژها و سوپرمارکت ها چهارمرکزی هستند که نسبت به مابقی مکان ها خطرناک تر هستند، لذا باید تشدید کنترل ها و رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی در آنها مورد توجه قرار گیرد.
فرمانده عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان تهران در خصوص ارائه خدمات در ایام پایانی سال نیز گفت: دانشگاه های علوم پزشکی در ایام عید آمادگی لازم را برای بیماریابی و ارائه خدمات در این حوزه دارند. بی تردید اصناف نیز باید رعایت پروتکل ها را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند. پس از اصفهان، تهران بیشترین ثبت کد بهداشتی اصناف را داشته اما لازم است در ثبت های جدید مشخصه هایی مانند تزریق دز سوم واکسن و نظارت میدانی مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.