۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 18 April , 2024
شناسه خبر : 15987
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, جام حذفی, فوتبال, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی تاریخ انتشار : 09 مارس 2022 - 10:35 |

حمایت رادوشویچ از لک با یک تصویر ویژه/عکس

دروازه‌بان سابق و بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس از گلر یک سرخ‌پوشان حمایت کردند.
حمایت رادوشویچ از لک با یک تصویر ویژه/عکس

بوژیدار رادوشویچ با وجود اینکه از پرسپولیس جدا شده، اما همچنان اخبار مربوط به این تیم را پیگیر است و در جریان اتفاقاتی که برای سرخ‌پوشان می‌افتد، قرار دارد و به آن واکنش نشان می‌دهد که اخیرا نسبت به شرایطی که برای حامد لک، هم‌بازی سابق او به وجود آمده، توجه کرده است.

رادوشویچ که بیش از یک‌سال همراه حامد لک در پرسپولیس بود و در کنار یکدیگر تمرین می‌کردند، با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حمایت از گلر سرخ‌پوشان پرداخته و او را برادر خود خطاب کرده است.

گلر کروات سابق سرخ‌پوشان که در زمان حضورش در پرسپولیس رقیب خوبی برای حامد لک بود و در کنار یکدیگر شرایط فنی خوبی تجربه می‌کردند، حالا در روزهایی که انتقاداتی نسبت به گلر پرسپولیس وجود دارد، تصویری از حامد لک منتشر کرده و تاکید به حمایت از او داشته است.

علاوه بر رادوشویچ، طی دو روز اخیر دیگر اعضای تیم و بازیکنان پرسپولیس هم به حمایت از حامد لک پرداخته‌اند و تصویر او را منتشر کرده‌اند و عملکرد خوبی که این دروازه‌بان در لیگ قهرمانان آسیا و فصل گذشته لیگ برتر در راه رسیدن به قهرمانی داشته‌اند را یادآور شده‌اند تا به این شکل موجب تقویت روحیه او  شوند.

حمایت رادوشویچ از لک با یک تصویر ویژه/عکس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.