Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 16579
  پرینتخانه » آخرین اخبار, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, بین الملل, تیتر یک, سلامت, ورزشی تاریخ انتشار : 20 مارس 2022 - 0:26 |

آقای سجادی نه نگو برو .شما بر خلاف دولت و پیشرفت حرکت کردی/بدون کارت زرد از مجلس باید قرمز بگیری/ مهمترین کار شماسلاخی با عظمت ترین تیم آسیاست

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه در رابطه با انتقاد‌های سید جلال حسینی حرفی نشنیده است، گفت: من وارد این مسائل نمی‌شوم.
آقای سجادی نه نگو برو .شما بر خلاف دولت و پیشرفت حرکت کردی/بدون کارت زرد از مجلس باید قرمز بگیری/ مهمترین کار شماسلاخی با عظمت ترین تیم آسیاست

سجادی درباره دربی/ آنقدر خوشحالم که تماشاگران را دیدم/از انتقاد‌ها حرفی نشنیده‌ام.سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که در مراسم افتتاح مجتمع رفاهی کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور داشت در مورد علی مرادی، بازنشستگی و اینکه با این شرایط در فدراسیون وزنه برداری ادامه کار می‌دهد، گفت: تا زمانیکه علی مرادی به صورت قانونی بازنشسته نشده است می‌تواند فعالیتش را ادامه دهد. مرادی برادر ما و فردی مومن و متدین است، اما بحث قانون است، او هم فعلاً به عنوان رئیس فدراسیون فعالیتش را ادامه می‌دهد تا هر کجا که قانون اجازه بدهد.

وی همچنین در رابطه با ترکیب هیات مدیره پرسپولیس با بیان اینکه اعضای فعلی این هیا با محوریت رضا درویش در حال بررسی و ارزیابی هستند، گفت: طبق قانون ترکیب هیات مدیره می‌تواند ۳ یا ۵ نفره باشد، ما هم از قانون تمکین می‌کنیم. باید افرادی عضو هیات مدیره شوند که اشراف کامل به مباحث اقتصادی و بورس دارند یا اینکه از مشاورینی در باشگاه استفاده شود که در این مباحث تخصص داشته باشند.

سجادی ادامه داد: از سوی سازمان خصوصی سازی جلسات متعددی با حضور کارگروه‌های اقتصادی شکل گرفته تا کار به بهترین شکل بابت واگذاری جلو برود. باید به بهترین شکل از این شرایط گذر کنیم. طبق برنامه ریزی‌ها قرار است تا پایان تابستان به ۵۱ درصد واگذاری در استقلال و پرسپولیس به مردم برسیم.

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه در این راه هیات مدیره می‌تواند کمک حال باشد، تصریح کرد: به مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام شده که هر زمان کاری داشتند، می‌توانند بدون نوبت به دفتر من بیایند. بعضاً از صبح زود تا بامداد جلسات داریم و هر کاری از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم. حالا اینکه یک نفر از هیات مدیره استعفا داده یا نداده را برجسته نکنید، این مسائل طبیعی است.

وی تاکید کرد: این‌طور نیست که مدیرعامل را رها کنیم. پیشنهاداتی برای پرسپولیس هست و در حال پیگیری هستند که اگر قرار است افرادی اضافه شوند با مدیریت خود آقای درویش انجام شود.

سجادی در رابطه با دربی ۹۸ با اشاره به اینکه بازی خوبی بود، خاطرنشان کرد: دیدم تماشاگران اعتراضاتی داشتند که طبیعی است. این موارد وجود دارد و کارشناسان باید نظر بدهند. کاری با نتیجه ندارم، اما همین قدر که کرونا مدیریت شد و استادیوم به خودش تماشاگر دید ارزشمند است. باور کنید آنقدر خوشحال بودم که تماشاگران را دیدم که انگار دنیا را به من داده بودند.

وزیر ورزش در پایان در واکنش به پرسشی ک در رابطه با انتقاد‌های تند سید جلال حسینی از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال مطرح شد، گفت: از این انتقاد‌ها حرفی نشنیده‌ام. کسی هم چیزی از این صحبت‌ها به من منعکس نکرد. من وارد این مسائل نمی‌شوم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.