Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 16631
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, تیتر یک, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, سیاست داخلی, شهری تاریخ انتشار : 22 مارس 2022 - 14:39 |

دستور رئیس جمهور به رئیس بنیاد شهید و وزیر بهداشت برای تأمین نیازهای درمانی جانبازان

رئیس جمهور با حضور در مجتمع بازتوانی جانبازان اعصاب و روان نیایش، به صورت رو در رو و چهره به چهره با جانبازان سرافراز بستری در این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
دستور رئیس جمهور به رئیس بنیاد شهید و وزیر بهداشت برای تأمین نیازهای درمانی جانبازان

آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح سه‌شنبه در دومین روز از نوروز ۱۴۰۱ در مجتمع بازتوانی جانبازان اعصاب و روان نیایش حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، با توضیحات مسئولان در جریان جزئیات فعالیت‌ها و خدمات درمانی این مجتمع برای جانبازان قرار گرفت.

رئیس جمهور در جریان بازدید خود چهره به چهره با تعدادی از جانبازان حاضر در این مجتمع گفتگو کرد و با حوصله پای سخنان و انتظارات آنان نشست.

رئیسی خطاب به رئیس بنیاد شهید و مسئولان این آسایشگاه تأکید کرد: جانبازان عزیز و سرافراز کشورمان در روزگار سختی و تهاجم همه جانبه دشمن به ایران اسلامی، خانواده و همه دارایی خود را رها کرده و جان عزیز و سلامتی‌شان را برای دفاع از هم‌میهنان و ارزش‌های والای اسلام فدا کردند و امروز همه ما باید نهایت تلاش خود را برای خدمت به آنان، تأمین آسایش و رفع مشکلات‌شان به کار بگیریم.
رئیس جمهور همچنین به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور داد ارائه خدمات درمانی متناسب با جانبازان را در زمینه‌های مختلف با جدیت بیشتر پیگیری کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.