Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 18105
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, ادبیات و کتاب, تلویزیون, خانواده, رسانه, سلامت, سینما, شهری, فرهنگی, گردشگری و میراث, موسیقی تاریخ انتشار : 18 می 2022 - 13:20 |

مدیرکل هنرهای نمایشی خطاب به برگزارکنندگان «جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر» چه نوشت؟

مدیرکل هنرهای نمایشی در بخشی از پیام خود خطاب به برگزارکنندگان «بیست‌وچهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر» چنین نوشت: «خرمشهر، این نماد مقاومت و ایثار برای همیشه بر تارک تاریخ این سرزمین چون نگینی ناب خواهد درخشید و یاد و نام مدافعان و حماسه‌سازان میهن تا ابد روشنی‌بخش آسمان ایران خواهد بود.»
مدیرکل هنرهای نمایشی خطاب به برگزارکنندگان «جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر» چه نوشت؟

به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی به «بیست‌وچهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر» پیام داد.

در متن پیام کاظم نظری چنین آمده است:

«به نام پروردگار مهر و نور

تئاتر افتخار دارد که سال‌هاست حکایتگر عاشقی و دلدادگی نیکان این سرزمین و راوی صادق صحنه‌های ایثار و پایمردی فرزندان پاک ایران است که بی‌ادعا و بی‌منت به جان پاسدار خاک و نام و نشان میهن شدند. مردان و زنان وارسته‌ای که رسالت خویش را در نثار عزیزترین سرمایه‌های مادی جهان و گسستن بندها و قیدها یافتند و برای پایایی و مانایی میهن و ملت و عقیده خویش آسمانی شدند.
«خرمشهر» این نماد مقاومت و ایثار برای همیشه بر تارک تاریخ این سرزمین چون نگینی ناب خواهد درخشید و یاد و نام مدافعان و حماسه‌سازان میهن تا ابد روشنی‌بخش آسمان ایران خواهد بود.
سپاس پروردگار مهربان را که افتخار خدمتی ناچیز در کنار هنرمندان بلندهمت تئاتر سراسر کشور نصیب شد تا به جان و دل به این ساحت شریف و مقدس ادای دین نماییم.
خاضعانه از همت بلند و حضور و همراهی ارجمند تمام هنرمندان، گروه‌های نمایشی، همکاران و یاران ستاد برگزاری و مدیران محترم منطقه آزاد اروند و نهادهای همراه و به ویژه مردمان شریف و وارسته دیار عشق، خرمشهر و آبادان عزیز در بیست‌وچهارمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر قدردانی می‌کنم و از پروردگار مهربان توفیق و سربلندی برای عزیزان آرزومندم.
باشد که چراغ تئاتر ایران عزیز همواره پُرنور و درخشان بماند.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.