Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 18207
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, جام حذفی, خانواده, سلامت, شهری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی تاریخ انتشار : 22 می 2022 - 15:54 |

ورود رسانه و تبدیل باشگاه سوپر لاکچری به باشگاه معمولی!

کسی فکرش را نمی‌کرد حضور ستارگان سابق فوتبال جهان در ایران تا این حد حاشیه‌ساز شود و حالا روایت‌های متفاوتی از افتتاح باشگاه بدنسازی در گرانترین منطقه تهران نقل می‌شود.
ورود رسانه و تبدیل باشگاه سوپر لاکچری به باشگاه معمولی!

زمانی که عکس‌هایی از لوتاس ماتئوس، آندریان برمه، مارکوس مرک، پیرلوئیجی کولینا به همراه اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال، حمید استیلی و… در ایران منتشر شد، خیلی‌ها فکر می‌کردند موضوع مربوط به حضور ایران در جام‌جهانی است و قرار شده که همکاری ویژه‌ای بین فوتبال دو کشور ایجاد شود اما حضور ستارگان سابق فوتبال جهان در تهران، هیچ ربطی به فوتبال و فدراسیون و جام‌جهانی نداشت و خیلی زود مشخص شد که آن‌ها روز ۲۶ فروردین به دعوت یک شخص، برای افتتاح باشگاه بدنسازی لاکچری و میلیاردی‌اش در شمال تهران به کشورمان سفر کرده‌اند.

مشخصا دعوت از این افراد هزینه زیادی برای فرد دعوت کننده ایجاد کرده و خیلی‌ها حساب وکتاب کردند که قرار است در این باشگاه چه اتفاقی رخ دهد که اینقدر بریز و بپاش برای افتتاح آن مقرون به صرفه بوده است. همان وقت اعلام شد که استفاده VIP به این مجموعه سالیانه ۳۲۰ میلیون تومان و ورود عادی ۱۶۰ میلیون تومان هزینه دارد. اینطور که رسانه‌ها خبر داده‌اند این باشگاه ۱۵۰۰ متری مجهز به استخر، سونا، جکوزی، رستوران و کافی‌شاپ؛ دو مالک دارد که عنوان شده برای تجهیز آن ۲۵ میلیارد هزینه شده است.

ورود رسانه به ماجرا و پرداختن به هزینه عجیب و غریب استفاده از امکانات این باشگاه لاکچری موجب ورود وزارت ورزش نیز به مسئله شد. روز ۲۹ فروردین از سوی وزارتخانه اعلام شد که باشگاه تازه افتتاح شده در شمال تهران که با حضور میهمانان آلمانی افتتاح شده و حتی از آن‌ها به عنوان مربیان مجموعه نیز یاد می‌شد؛ مجوز فعالیت ندارد.

در همین رابطه عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام هم در واکنش به این سوال که آیا باشگاه مربوطه اجازه تعیین شهریه سالیانه ۳۲۰ میلیونی را داشته‌اند یا نه، گفت: «این باشگاه در حوزه شمیرانات است و هیات بدنسازی آن حوزه اقدامات لازم را انجام می‌دهد. پس از اخذ مجوز باید طبق قوانین و منشوری که وجود دارد، بر اساس شهریه‌های مشخص شده کار پیش رود و از مربیان کارت‌دار استفاده شود. اینگونه نیست که هر کسی باشگاهی راه‌اندازی کرد، بخواهد هر کاری که دوست دارد، انجام بدهد. از آن‌هایی که باشگاه را افتتاح کرده‌اند، تشکر می‌کنم، چون معتقدم هرکسی که یک متر به سرانه ورزشی اضافه کند، قابل تقدیر است اما اگر بخواهند خارج از عرف و قوانین فدراسیون‌های ورزشی و هیئت‌ها عمل کنند، درست نیست. باشگاه‌ها نرخ‌نامه‌ای دارند و باید در چارچوب آن رفتار کنند. اینکه بگویند خصوصی هستیم و هر کاری دلمان می‌خواهد، انجام می‌دهیم، درست نیست و نام این کار هم باشگاهداری نیست.»

ورود رسانه به این ماجرا، باعث شد که دریافت رقم‌های نجومی تکذیب شود، هرچند که قطعا مبلغ ورودی چنین باشگاهی در شمال تهران، که صرفا برای مراسم افتتاحیه‌اش آن هزینه‌های سرسام آور را متقبل شده، با ورود وزارت ورزش باز هم بسیار از حد متوسط جامعه بالاتر است اما حالا لااقل در این مقطع قرار به دریافت ۳۲۰ و ۱۶۰ میلیون تومان از مراجعین باشگاه لاکچری نیست. مالک باشگاه همچنین تاکید کرده که آقازاده و آدم سیاسی نیست و هر تعرفه‌ای که وزارت ورزش اعلام کند، از مراجعان دریافت خواهد کرد.

همچنین برخلاف اخباری که منتشر شد، مالک باشگاه عنوان کرده که آن‌ها همانطور که وزارت ورزش گفته هنوز مجوز نگرفته و روال قانونی در حال طی شدن است. جالب اینجاست که بعد از ورود رسانه‌ها و ایجاد حساسیت روی موضوع، حالا مالک باشگاه می‌گوید مراسمی که با حضور آلمانی‌ها برگزار شد، یک افتتاحیه غیررسمی بوده و مراسم افتتاحیه رسمی، عید فطر با حضور مسئولان وزارت ورزش، شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود!

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.