Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 18658
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, ایران, جام حذفی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, فوتبال, لیگ برتر, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 06 ژوئن 2022 - 11:37 |

دستیار یحیی، به خاطر تیم ملی قید پرسپولیس را زد؟

مهرداد خانبان با چند روز وقفه، تصمیم گرفت به تیم ملی ایران ملحق شود و با این حساب او نمی‌تواند در پرسپولیس فعالیتی داشته باشد.
دستیار یحیی، به خاطر تیم ملی قید پرسپولیس را زد؟

 مهرداد خانبان از روز شنبه به عنوان آنالیزور در تمرینات تیم ملی ایران حضور دارد و به دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی در راه آماده‌سازی ایران کمک می‌کند. این اتفاق در حالی رخ داده که تا هفته‌های گذشته شرایط حضور کریم باقری و مهرداد خانبان به علت داشتن قرارداد با پرسپولیس، در تیم ملی غیر ممکن اعلام شده بود.

در نتیجه به نظر می‌رسد خانبان با اتمام لیگ برتر، تصمیم به جایی از کادر فنی پرسپولیس گرفته و حضور در تیم ملی ایران و جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ترجیح داده است و شاید در لیگ بیست و دوم عضوی از کادر فنی پرسپولیس نباشد چرا که طبق قانون، هیچ کدام از مربیان ملی‌ نمی‌توانند به صورت همزمان در تیم‌های باشگاهی هم کار کنند.

به خاطر همین قانون کریم باقری که در طول یک سال گذشته عضوی از کادر فنی تیم ملی ایران بود، نتوانست در تیم ملی حضور داشته باشد چرا که باقری پرسپولیس را اولویت نخست خود برای فعالیت به عنوان مربی می‌داند.

دستیار یحیی، به خاطر تیم ملی قید پرسپولیس را زد؟

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.