Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 18748
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, حوادث، انتظامی, خانواده, سلامت, شهری, ویژه تاریخ انتشار : 07 ژوئن 2022 - 14:14 |

قتل دروازه‌بان تیم ملی هندبال با تیراندازی پسر خشمگین

خانواده چهارنگهبان که ازسوی مردی ۲۴ ساله درشهریاربا شلیک گلوله به قتل رسیده بودند با حضور دردادسرای جنایی تهران برای قاتل درخواست قصاص کردند. یکی از قربانیان این تیراندازی دروازه بان سابق تیم ملی هندبال بود.
قتل دروازه‌بان تیم ملی هندبال با تیراندازی پسر خشمگین

این قاتل تیرانداز به نام علیرضا ۲۴ ساله، جمعه ششم خرداد امسال به دلیل اختلافی که بر سر یک زمین با یک ارگان دولتی داشت به روستای بالابان شهرستان شهریاررفت و با تیراندازی به شش نگهبان، چهارنفرشان را کشت و دو نفررا زخمی کرد. بعد از جنایت به تهران آمد. روز بعد پیش از آنکه بتواند پنج نفری که در لیست سیاه او قرارداشتند را به قتل برساند، در خیابان طالقانی تهران با ماموران درگیر شد. در این درگیری چهارمامور زخمی شده و قاتل فراری نیز بازداشت شد.مردی که پدر و برادرش در این تیراندازی کشته شده اند، به خبرنگار جام جم گفت: برادر ۲۲ ساله ام پیام دروازه بان تیم هندبال کرمانشاه و تیم ملی بود. چون بیکاربود، تصمیم گرفتم که مثل من و پدرمان به عنوان نگهبان به این زمین بیاید. روز حادثه پدرم “جلال” ۵۳ ساله و برادر ۲۲ ساله ام ” پیام” شیفت کاری شان بود. قاتل بی رحمانه به آن‌ها و دو همکارشان به نام‌های “عبدالعلی” و ” علی “۲۵ ساله شلیک کرد وجانشان را گرفت.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.