۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 20 April , 2024
شناسه خبر : 18886
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, بین الملل, خانواده, سلامت, سیاسی, شهری تاریخ انتشار : 13 ژوئن 2022 - 10:41 |

محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه هنرمندان شد؟

در حالی که شورای عالی خانه هنرمندان، محمدمهدی عسگرپور را به‌عنوان مدیرعامل جدید این نهاد فرهنگی معرفی کرده است، معلوم نیست شهرداری تهران با این انتخاب موافقت کند.
محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه هنرمندان شد؟

جلسه شورای عالی خانه هنرمندان ایران، عصر امروز (یکشنبه ۲۲ خرداد) با هدف انتخاب مدیرعامل تازه این نهاد فرهنگی تشکیل جلسه داد. در پایان این جلسه و بعد از رای‌گیری، محمدمهدی عسگرپور به عنوان مدیرعامل جدید و جانشین مجید رجبی‌معمار که پیش از این در اسفند ماه ۱۴۰۰ از سمت خود استعفا داده بود، برگزیده شد.

با وجود این انتخاب، نهایی شدن مدیرعاملی عسگرپور در خانه هنرمندان، نیازمند تایید شهرداری تهران است که برای رسیدگی به امور این مجموعه فرهنگی، نماینده‌ای ویژه را منصوب کرده است.

پیش از این، از حمید نیلی، به عنوان گزینه مدیرعاملی خانه هنرمندان نام برده شده بود که از لحاظ نظری و سیاسی، به شهرداری تهران، نزدیک‌تر است. اینک باید منتظر ماند و دید تا هفته آینده، آیا شهرداری با انتصاب محمدمهدی عسگرپور در این سمت موافقت خواهد کرد یا نه.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.