Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 20153
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, تیتر یک, جام حذفی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, محیط زیست, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 30 آگوست 2022 - 11:47 |
با کسب اکثریت آرای مجمع؛

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد

مهدی تاج که با حاشیه‌های فراوان توانست خود را به مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برساند با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس دو سال آینده این فدراسیون انتخاب شد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد

مشهد نیوز – یداللهی ؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد که رقابت برای رسیدن به صندلی ریاست بین مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی بود.

در پایان این رقابت انتخاباتی، مهدی تاج با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد. در مجمع فدراسیون فوتبال ۸۰ نفر حق رأی داشتند که از این جمع مهدی تاج ۵۱ رأی کسب کرد، میرشاد ماجدی ۲۵ رأی کسب کرد و عزیز محمدی ۴ رأی را به خود اختصاص داد.

پیش از این شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال بود که از سوی اعضای هیأت رئیسه عزل شد و به جای او میرشاد ماجدی چند ماه به عنوان سرپرست، اداره فدراسیون را بر عهده داشت.

تاج در سال ۱۳۹۵ هم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود اما بعد از بالا گرفتن مشکلات قرارداد مارک ویلموتس سرمربی وقت تیم ملی در سال ۱۳۹۸، از سمت خود در فدراسیون کنار رفته بود.

نویسنده : سید ابوالفضل یداللهی
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.