Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 20713
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, ایران, تیتر یک, جام حذفی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, علم و فناوری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, والیبال, ورزشی, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 30 دسامبر 2022 - 0:22 |

حمید طیبی رئیس کمیته فوتسال و سرمربی تیم فوتسال خراسان رضوی در گفتگویی اختصاصی با مشهد نیوز:

به گزارش مشهد نیوز، حمید طیبی رئیس کمیته فوتسال و سرمربی تیم فوتسال خراسان رضوی در گفتگویی اختصاصی در مورد مسابقات فوتسال کیش کاپ و حواشی آن توضیحاتی را به خبرنگار ما داد:
حمید طیبی رئیس کمیته فوتسال و سرمربی تیم فوتسال خراسان رضوی در گفتگویی اختصاصی با مشهد نیوز:

طیبی ضمن بیان این مطلب که حضور وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات کیش کاپ انگیزه تیم‌ها و بازیکنان را دوچندان کرده بود، اضافه کرد: مسابقات فوتسال کیش کاپ که به همت کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برگزار شد از سطح فنی بالایی برخوردار بود. در این دوره تعداد سی استان در  المپیاد حضور داشتند و سطح کیفی تیم‌های حاضر در مسابقات خیلی بهم نزدیک بود و فاصله زیادی با هم نداشتند.

طیبی همچنین افزود: برگزاری این چنین مسابقاتی علاوه بر اینکه به رشد و توسعه فوتسال در رده‌های سنی پایه کمک می‌کند باعث شور و نشاطی در فوتسال پایه می‌شود و استعداد های فراوانی در این مسابقات حضور داشتند که پس از شناسایی توسط مربیان تیم‌های ملی، پشتوانه خوبی برای فوتسال کشور خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال خراسان رضوی با اشاره به حضور سرمربی تیم ملی در محل برگزاری مسابقات توضیح داد: حضور بزرگان فوتسال ایران  از جمله وحید شمسایی و علی صانعی، سرمربیان تیم های ملی بزرگسالان و جوانان در این مسابقات از نکات مهم و قابل توجه بود.  او افزود: زحمات و تلاش های علی صانعی در برنامه ریزی و برگزاری این مسابقات ستودنی است. خوشحالم و باعث افتخار است که وحید شمسایی اسطوره فوتسال از عملکرد تیم فوتسال خراسان رضوی تعریف کرد.

مسئول کمیته فوتسال استان خراسان رضوی در مورد کیفیت مسابقات برگزار شده گفت: قطعا از دل مسابقات  فوتسال کیش کاپ بازیکنان خوب و باکیفیتی ظهور خواهند کرد و در آینده از این بازیکنان بیشتر خواهیم شنید. وی ادامه داد: هیات فوتبال استان خراسان رضوی کاری کرد کارستان و هر گونه حمایت و همکاری را از روز اول ” مراحل استعدادیابی، تشکیل و اعزام تیم و در حین مسابقات”   تا روز آخر از تیم انجام داد و هیچ‌گونه کم کاستی دراین مورد وجود نداشت.

طیبی در پایان از  محسن حیدری دبیر پرتلاش و خستگی ناپذیر هیات فوتبال استان خراسان رضوی و کلیه مسئولین و عوامل فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال که این مسابقات را به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی و اجرا کردند تشکر و قدردانی کرد.
امیدوارم که این چنین مسابقات ادامه دار باشد و همیشه شاهد برگزاری از این قبیل مسابقات باشیم .

تهیه و تنظیم گزارش: حسن صانعی پور

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.