۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Wednesday, 24 April , 2024
شناسه خبر : 21086
  پرینتخانه » ریپورتاژ آگهی, هنرهای تجسمی تاریخ انتشار : 06 مارس 2023 - 0:02 |
استودیو راو، روایت گر ذهنیت های خلاقانه

“تصور”، ارزشمند است

مخاطب، ارزشمندترین دارایی هر برندی محسوب می شود و برای ماندگاری در عرصه رقابت بایستی به این دارایی بزرگ اهمیت دوچندانی را قائل شد. تبلیغات روشی ویژه برای ماندگاری در ذهن مخاطب است و اگر براساس الگوریتم های مختص هر جامعه هدف انجام گیرد شما علاوه بر ذهن، "قلب مخاطب"های خود را نیز تسخیر خواهید کرد.
“تصور”، ارزشمند است

مخاطب، ارزشمندترین دارایی هر برندی محسوب می شود و برای ماندگاری در عرصه رقابت بایستی به این دارایی بزرگ اهمیت دوچندانی را قائل شد.

تبلیغات روشی ویژه برای ماندگاری در ذهن مخاطب است و اگر براساس الگوریتم های مختص هر جامعه هدف انجام گیرد شما علاوه بر ذهن، “قلب مخاطب”های خود را نیز تسخیر خواهید کرد.

به گزارش مشهدنیوز، هر برندی در عرصه تبلیغات برآنست تا ” تصویری دلچسب” را از خود به مخاطبانش عرضه نماید و  در مقاطع مختلف نسبت به ارائه هویت خود و یا ویژگی های منحصربفرد محصول یا خدماتش اقدام نماید.  در این مطلب می خواهیم ابزارهای تصویرسازی  تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم.

rawstudioo.com

لوگو و هویت بصری

شخصیت و کارکتر برند و در واقع بن مایه ذهنیت مخاطبان از برند توسط لوگو(آرم) شکل می گیرد. امروزه با ارتقای سطح سواد بصری افراد و پیشرفت و در عین حال گوناگونی بسیار زیاد در حوزه های مختلف بازار، برخورداری از شخصیت و هویت ساختارمند و خاص به شما کمک می کند تا تعامل بهتری با مخاطبانتان داشته باشید و جایگاه ویژه ذهن آنها را به خود اختصاص دهید.

 

پوستر و تصاویر تبلیغاتی

محصول، خدمات، ایونت و یا هر برنامه ای را می توان از طریق پوستر و تصاویر منحصربفرد تبلیغاتی در اختیار مخاطبان قرار داد. برندها در پوسترهای تبلیغاتی خود اغلب اطلاعات کلی از برنامه یا کمپین های تبلیغاتی خود را ارائه می نمایند تا با مشاهده آنها در زمانی کوتاه بیشترین تاثیر ممکن را بر مخاطبان خود بگذارند. این پوسترها به صورت های مختلفی همچون پوسترهای کاغذی، بنرهای دیجیتال، بیلبورد و استرابرد و… در فضاهای مختلف آنلاین یا آفلاین منتشر می شوند.

طراحی سایت استودیو راو

وبسایت و اپلیکیشن

جدا ماندن از ابزارهای دیجیتال مانند تلویزیون، موبایل و کامپیوتر امری ناشدنی محسوب می شود و امروزه بیشترین هزینه های تبلیغاتی در این رسانه ها صرف میشود. به همین دلیل برندها با ایجاد پایگاه های آنلاین بر بستر اینترنت اطلاعات بروزرسانی شده ای را در  قالب وبسایت و اپلیکیشن در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند. لزوم بهره بردن از رابط کاربری و گرافیکی هدفمند و جذاب در این مسیر بر میزان تاثیر شما بر مخاطبانتان بسیار اهمیت دارد.

 

کاتالوگ و بروشور

دسته بندی اطلاعات، ساختارمند نمودن آنها و همچنین اولویت بندی محتوا برای ارائه نمودن به مخاطب از برتری های کاتالوگ و بروشورهای تبلیغاتی محسوب می شوند. کاتالوگ ها که امروزه بصورت چاپی و دیجیتال تولید و عرضه می شوند می توانند مرحله کاملتری از تاثیرگذاری شما بر مخاطبانتان را پیش ببرند چراکه می توانند در فرصتی بیشتر، اطلاعات مفیدتری را در اختیار آنها قرار دهند.

 

ویدیو و موشن گرافی

برترین محصولات هم برای ارائه در بازار به ویدیوهای ویژه نیازمند هستند. بخش بزرگی از اطلاعات برندها در فضای تبلیغاتی توسط موشن گرافی و ویدیوهای آموزشی به مخاطبان انتقال می یابد تا آنها بتوانند ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی مخاطبانشان را به شدت تحت تاثیر قرار دهند. خوش ساخت بودن این ویدیوها در میزان تاثیرگذاری آنها بسیار تعیین کننده هستند.

طراحی بسته بندی استودیو راو

بسته بندی

ابزاری شگفت انگیز، رسانه ای متحرک و هویتی ماندگار در دسترس مخاطبان را می توان برای تعریف بسته بندی به کار برد. شما اگر قصد دارید هویت محصول یا خدماتتان را متمایز جلوه دهید میبایست از این ابزار فوق العاده استفاده کنید تا بتوانید حتی مخاطبانی که در بازارهدف شما هم نیستند را برای خرید یا استفاده از آنچه شما ارائه می دهید، راضی نمایید.

 

جمع بندی

آژانس و شرکت های تبلیغاتی  مختلفی هستند که می توانند شما را با این ابزارها به آنچه می خواهید برسانند اما می توانید حس ارزشمند تصور و خیال پردازی منطبق بر واقعیت بازار را در استودیو راو تجربه نمایید

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.