۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 16 April , 2024
شناسه خبر : 21186
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, تیتر یک, حوادث، انتظامی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, علم و فناوری, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 08 آوریل 2023 - 14:41 |
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد؛

مبارزه با قاچاق کالا زمینه‌ساز رشد تولید / تولیدکنندگان و کارآفرینان زیر چتر حمایتی فراجا

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در زمینه کنترل و زمین‌گیر کردن اراذل‌واوباش موفقیت‌های خوبی در فراجا به‌دست‌آمده و مردم هم تا حد زیادی در این بخش رضایت دارند، بایستی همین روند در حوزه مبارزه با سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر هم باقوت و شدت بیشتر دنبال شود.
مبارزه با قاچاق کالا زمینه‌ساز رشد تولید / تولیدکنندگان و کارآفرینان زیر چتر حمایتی فراجا

سردار احمدرضا رادان، در جلسه کمیسیون ویژه عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اظهار کرد: ماه رمضان، ماهی است که خداوند متعال به این بهانه عطا و بخشش خود را چندین برابر می‌کند و معروف است که اگر یک آیه در این ماه خوانده شود، ۱۰ برابر آن ثواب می‌نویسند و حتی به خواب روزه‌دار هم ثواب می‌دهند.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ سال پر فراز و نشیبی برای نیروهای فراجا بود و سال ۱۴۰۲ را هم نیروهای فراجا با مأموریت‌های سنگین آغاز کردند، افزود: ارزیابی‌های صورت‌گرفته نشان می‌دهد که فرماندهی انتظامی استان اصفهان در انجام مأموریت‌های خود به‌خوبی عمل کرده و در طرح نوروزی هم این فرماندهی توانسته شرایط خوبی را در حوزه نظم و امنیت رقم بزند. در این راستا جا دارد تا از فرمانده انتظامی استان و همه فرماندهان و کارکنان این مجموعه تقدیر و تشکر کنم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، احساس امنیت را مهم‌تر از خود امنیت عنوان کرد و گفت: باید در تمام بخش‌های انتظامی و حتی امور ترافیکی به‌گونه‌ای رفتار شود که حس امنیت و آرامش با تمام وجود به مردم انتقال پیدا کند.

وی با بیان اینکه امروز در زمینه کنترل و زمین‌گیر کردن اراذل‌واوباش موفقیت‌های خوبی در فراجا به‌دست‌آمده و مردم هم تا حد زیادی در این بخش رضایت دارند، گفت: باید همین روند در حوزه مبارزه با سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر هم باقوت و شدت بیشتر دنبال شود.

سردار رادان با اشاره به اولویت‌های فراجا در سال ۱۴۰۲، گفت: همان‌طور که مبارزه با سرقت از اولویت‌های سال گذشته بود، امسال هم این موضوع در اولویت قرار دارد و باید با تمام قوت دستگیری سارقان دنبال شود. علاوه بر این موضوع برخورد با خرده‌فروشان و معتادان متجاهر هم از اولویت‌های دیگر فراجا در سال جاری است.

فرمانده کل انتظامی کشور به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ به نام «مهار تورم، رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) اشاره و تصریح کرد: مبارزه قاطعانه با قاچاق کالا یکی از ارکان مهم تحقق شعار سال به شمار می‌آید و دراین‌خصوص تقویت پلیس امنیت اقتصادی فراجا در دستور کار قرار گرفته تا با توان و ظرفیت بیشتری مأموریت مقابله با قاچاقچیان کالا را دنبال کند.

سردار رادان با بیان اینکه مطمئناً کار و عملیات پلیس در این حوزه زمینه‌ساز رشد تولید خواهد بود، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان و کارآفرینان باید بدانند که زیر چتر حمایتی فراجا قرار دارند و پلیس با تمام وجود از آنان حمایت و پشتیبانی می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.