Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 21315
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, ارتباطات و فناوری اطلاعات, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, اقتصاد کلان, اقتصادی, انرژی, ایران, تولید و تجارت, تیتر یک, خانواده, سلامت, سیاسی, شهری, علم و فناوری, عمران و اشتغال, محیط زیست, ویژه تاریخ انتشار : 24 می 2023 - 12:11 |
در حاشیه جلسه دولت مطرح شد

واکنش اسلامی به ادعای ساخت سایت هسته‌ای جدید

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران مطابق موازین آژانس و پادمان کار می‌کند و هر زمان بخواهد فعالیتی انجام دهد، تنظیماتش را با آژانس برقرار و مطابق آن عمل می‌کند.
واکنش اسلامی به ادعای ساخت سایت هسته‌ای جدید

محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره ادعای رسانه‌های غربی مبنی بر ساخت سایت هسته‌ای در رشته‌کوه‌های زاگرس، اظهار کرد: دشمن صهیونیستی سال‌هاست این اراجیف را می‌گوید و جوسازی ایجاد می‌کند و هر زمان شرایط آنان در منطقه و در محیط خودشان تنگ و سخت می‌شود، این عملیات روانی و ادعاها را تشدید می‌کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران مطابق موازین آژانس و پادمان کار می‌کند و هر زمان بخواهد فعالیتی انجام دهد، تنظیماتش را با آژانس برقرار و مطابق آن عمل می‌کند.

اسلامی یادآور شد: در فرآیندهای طی‌شده گذشته دشمنان تلاش می‌کردند با جوسازی فشار حداکثری را بر کشور وارد کنند. در ماه‌های اخیر نیز با شکست مواجه شدند و الان شروع کردند که به مطالب جدیدی دامن بزنند که همان موارد مردود گذشته است و جایگاه و اعتباری ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.