۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 20 April , 2024
شناسه خبر : 21421
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, ارتباطات و فناوری اطلاعات, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, اقتصادی, ایران, بین الملل, تیتر یک, جام حذفی, حوادث، انتظامی, خانواده, دولت, سلامت, شهری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 01 جولای 2023 - 12:14 |
نسخ کشی اراذل و اوباش شرور از هوادار به ضرب و زور اشرار!

تحویل بگیر آقای وزیر!

اتفاقات عجیب اولین تمرین استقلال با جواد نکونام یک بار دیگر بر مشکلات عدیده مدیریتی این باشگاه صحه گذاشت.
تحویل بگیر آقای وزیر!

حضور اراذل و اوباش شرور روی سکو ها و ضرب و شتم هواداران مخالف با حجت کریمی از جمله صحنه های سیاه و ننگینی بود که هرگز از چهره فوتبال ایران پاک نخواهد شد. جالب اینکه سرکرده این افراد قبل از شروع تمرین خوش و بشی جانانه با سرپرست مدیر عاملی استقلال داشته و تصویر دیدار سر پایی این دو در رسانه های مختلف داخلی و خارجی انتشار یافته است.
استقلال تیمی با میلیون ها هوادار عاشق و قدمتی نزدیک به هشتاد سال که افتخارات زیادی از جمله دو عنوان قهرمانی آسیا و دهها قهرمانی در جام های مختلف داخلی و خارجی به دست آورده است، چرا و چگونه به چنین وضعیتی دچار شده است که گردن کلفت های مزدوری همچون هانی کرده و نوچه های تهی مغزش معرکه گردان سکو های تماشاگران شده اند؟!
یکی مثل حجت کریمی کیست و از کجا به اینجا رسیده است؟! آیا کسی از سوابق ورزشی و فوتبالی نامبرده اطلاعی دارد؟! یا علی امیری که امروز معاون باشگاه شده است به جز آنکه روز و روزگاری افتخار رانندگی رییس وقت و البته بی ربط هیات مدیره استقلال را عهده دار بوده است، کدام گل را به سر استقلال زده است؟!
چه بلایی بر سر این باشگاه بزرگ آمده است که جای تیمسار خسروانی ها و پرویز شیخان ها و منصور پور حیدری ها و ناصر حجازی ها و … را به افراد بی نام و نشانی همچون کریمی، افضلی و امیری داده اند؟!
آقای حمید سجادی وزیر به اصطلاح تخصصی ورزش چه جوابی برای این رو سیاهی و ننگ دارند؟! آیا انتخاب مدیر عامل و اعضای هیات مدیره استقلال توسط ایشان صورت گرفته است یا از مراجعی فرا ورزشی و فرا قانونی با اهداف کاملا مغایر با روح ورزش به این مسند رسیده اند؟!
این وضعیت اسفناک پیش آمده برای استقلال، حاصل تصمیم گیری غلط و به بیان درست تر، دسیسه چینی کدام فکر پلید بوده است؟!! انتخاب مدیران سیری ناپذیری همچون آجورلو و فتح الله زاده و قبلی هایی که گره روی گره های بی شمار این تیم زده و اجازه یک روز حیات بدون حاشیه و مشکل را از بازیکنان و هواداران تیم گرفته اند، با چه کسی بوده است؟!با این همه نا به سامانی و سوء مدیریت رخ داده، این غول مغروض و بیمار چگونه می تواند دوباره سر بلند کرده و در ایران و آسیا آقایی کند؟!
استقلال دست کم در ده سال اخیر اینگونه اداره شده است که در شروع فصل با تیمی نیم بند و ناقص راهی مسابقات شده و تا به خود آمده و به ترکیب ایده آل خود برسد مهم‌ترین امتیازات را از دست داده، آنقدر که رسیدن به رقبا در پایان فصل خیلی سخت و نا ممکن گردیده است. از آن بدتر پایان فصل بوده که با کوچ ستاره های تیم همراه بوده است! یعنی استقلال تقریبا همه فصول گذشته را با نفرات تازه وارد و ترکیبی جدید آغاز کرده است. چنین شیوه مدیریتی تنها از کسانی بر می آید که نیت شان خیر نبوده و یا از سر نادانی و بی کفایتی تیم داری می کنند!
این چنین دشمنی و کینه ورزی نسبت به تیمی که بخش عمده و پر شماری از مردم ایران را به عنوان طرفدار پشت سر خود دارد نه اخلاقی است و نه حرفه ای! فوتبال ابران زمانی رشد کرده و دوباره بر بالاترین قله های آسیا تکیه می زند که باشگاه های استقلال و پرسپولیس قدرتمند و با ثبات باشند.مدیرانی بالای سر این تیم ها باشند که پاسخگوی اشتباهات خود بوده و هزینه سوء مدیریت خود را بپردازند.
آجورلو و فتح الله زاده کجا هستند؟! آیا مرجعی وجود دارد تا از این نا مدیران حساب کشی کند؟!

نویسنده : سید مهدی فاطمی
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.