Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 21601
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, تیتر یک, جام حذفی, خانواده, سلامت, شهری, علم و فناوری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, والیبال, ورزشی, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 23 سپتامبر 2023 - 13:01 |
آیا عملکرد شما زیبنده است آقای تاج؟!

این حق مردم است که از آمدن رونالدو ذوق زده شوند!

کریستیانو رونالدو اگر بهترین بازیکن تاریخ نباشد، دست کم یکی از سه فوتبالیست برتر تمام ادوار دنیا محسوب می شود.این چهره تمام نشدنی مستطیل سبز حالا در مجالی کمتر از ۴۸ ساعت همراه با تیم النصر عربستان به تهران آمده است تا در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس بازی کند. استقبال عجیب […]

این حق مردم است که از آمدن رونالدو ذوق زده شوند!

کریستیانو رونالدو اگر بهترین بازیکن تاریخ نباشد، دست کم یکی از سه فوتبالیست برتر تمام ادوار دنیا محسوب می شود.این چهره تمام نشدنی مستطیل سبز حالا در مجالی کمتر از ۴۸ ساعت
همراه با تیم النصر عربستان به تهران آمده است تا در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس بازی کند. استقبال عجیب اما قابل انتظار تعداد قابل توجهی از هموطنان ما در فرودگاه، مسیر منتهی به محل اقامت و هجوم بردن شان به اتوبوس و هتل اسپیناس پلاس، بحث ها و انتقاد هایی را در پی داشته است.
در این میان مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال، توجه بیش از حد معمول مردم نسبت به این ستاره پرتغالی را زیبنده ندانسته است. این موضع گیری عجیب تاج زمانی مطرح می شود که عدم اعتماد عمومی نسبت به رسانه های رسمی، افکار عمومی را مخاطب لحظه به لحظه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کرده و طبیعی ست سلطان بی چون و چرای اپلیکیشن اینستاگرام با ۶۰۵ میلیون دنبال کننده، طرفداران بی شماری در بین ایرانیان داشته باشد.
صرف نظر از این می توان به شخصیت جذاب و کاریزماتیک cr7 اشاره کرد که در سال های پایانی عمر ورزشی خود نیز می تواند همچنان موثر و خبر ساز باشد.
در مقابل باید از نفر اول اجرایی فوتبال ایران پرسید؛ شما برای مردم چه کرده اید؟! شما با باشگاه های بزرگ فوتبال ایران چه کرده اید؟! چرا استقلال در رقابت های آسیایی حاضر نیست؟! با استادیوم آزادی که زمانی آبرو و اعتبار ورزش ایران و آسیا محسوب می شد، چه کرده اید؟! با تیم ملی، امید، جوانان و نوجوانان ایران چه کرده اید؟! کدام ستاره را ساخته و پرداخته کرده اید که مردم به جای رونالدو برایش سر و دست بشکنند؟!
شما که برای این کمتر از دو روز حضور رونالدو در ایران این چنین دست پاچه و سر گردان شده اید که تمام خیابان های محل عبور النصری ها را آسفالت کرده و در و‌ دیوار شهر را پر از بیلبورد های خوش آمد‌گویی کرده و روند بازسازی مخروبه ای به نام استادیوم آزادی و چمن بی کیفیتش را تسریع بخشیده و‌ امکانات کمک داور ویدیویی اجاره ای را در آن مستقر کرده اید، چگونه از مردم توقع دارید عکس العملی نسبت به این اتفاق مهم نداشته باشند؟!
اگر تلاش مردم برای از نزدیک دیدن رونالدو برایتان نا خوشایند و غیر زیبنده است گناه مردم نیست، دعوا بر سر عکس گرفتن با آقای گل جهان از همین مدیران خودتان و بستگان شان آغاز شد!
اقامت کوتاه و پر حرف و‌ حدیث کاروان النصر در تهران بیشتر از آنکه بر ندید بدید بودن و عقب ماندگی مردم صحه گذارد، بر ناتوانی و بی کفایتی مسوولین فوتبال ما مهر تایید زد. برای درک بهتر این موضوع کافی ست به این بیاندیشید که در همین نزدیکی ما در کشور عربستان ده‌ها چهره بزرگ و مطرح فوتبال دنیا حیات ورزشی خود را دنبال می کنند!
آقای تاج؛
شما که برای لیگ ایران سقف قرارداد گذاشته اید خوب می دانید فوتبال بدون ستاره های بزرگ هیچ جذابیتی نداشته و قابلیت رقابت با تیم های دیگر را نخواهد داشت! و نیک می دانید که مشکل از سرمایه و ثروت عرب های حاشیه خلیج فارس و بی پولی ما نیست که اگر حتی بخشی از پول های به یغما برده شده توسط اختلاس گران، از جمله همکاران قدیمی تان در فولاد‌مبارکه ، در ورزش و فوتبال ایران هزینه می شد، امروز مردم ما به جای ذوق زده شدن از حضور رونالدو و احاطه کردن اتوبوس حامل او، برای ستاره های شاغل در فوتبال خودمان غوغا به پا می کردند!

نویسنده : سید مهدی فاطمی
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.