۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 20 April , 2024
شناسه خبر : 21819
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, تیتر یک, حقوقی و قضایی, خانواده, دولت, سلامت, سیاسی, شهری, علم و فناوری, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 20 نوامبر 2023 - 15:09 |

نامه رئیسی به سران ۵۰ کشور درباره فشار سیاسی- اقتصادی به اسرائیل

رئیس جمهور در نامه‌ای به سران ۵۰ کشور خواستار فشار سیاسی- اقتصادی هماهنگ کشورهای مستقل و آزاده به رژیم صهیونیستی برای توقف جنایات در غزه شد.
نامه رئیسی به سران ۵۰ کشور درباره فشار سیاسی- اقتصادی به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه رئیس جمهور اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به سران ۵۰ کشور جهان از جمله روسیه، چین، ترکیه، قزاقستان، آفریقای جنوبی، کنیا و اردن خواستار هم‌صدایی و هماهنگی کشورهای آزاده مستقل در فشار آوردن به این رژیم برای توقف جنایات در غزه شد.

سید ابراهیم رئیسی در نامه خود به سران ۵۰ کشور جهان، ضمن اشاره به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن بیش از ۱۴ هزار نفر و تخریب زیرساخت‌ها در نوار غزه طی بیش از ۴۰ روز گذشته، و هم چنین رویکرد برخی دولت‌های غربی در اعمال استانداردهای دوگانه و نادیده گرفتن عامدانه اصول انسانیت و اخلاق و حقوق، تاکید کرد: انتظار از کشورهای آزادی‌خواه و مستقل، به ویژه کشورهای اسلامی این است که در عرصه‌های دیپلماتیک و اقتصادی، با رویکرد منسجم و واحد، ضمن فشار بر این رژیم اشغالگر، زمینه‌ساز توقف جنایات این رژیم در کشتار غیرنظامیان و پایان محاصره غزه شوند.

رئیس جمهور اسلامی ایران در این نامه به همتایان خود، با تاکید بر اینکه امروز روز آزمون الهی و انسانی همه دولت‌هاست، از کشورها خواسته است که با به‌کارگیری همه ابزارهای موجود برای فشار، از جمله توقف همکاری‌ها و ارتباطات تجاری و سیاسی با رژیم صهیونیستی، نقش برجسته‌تری در توقف این جنایات ایفا کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.