۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 23 April , 2024
شناسه خبر : 22002
  پرینتخانه » تیتر یک, لیگ برتر, ورزشی تاریخ انتشار : 13 دسامبر 2023 - 12:00 |

جزئیات واگذاری ۵۱ درصد سهام پرسپولیس و استقلال اعلام شد

جزئیات واگذاری ۵۱ درصد سهام پرسپولیس و استقلال اعلام شد سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات واگذاری ۵۱ درصد سهام دو باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد. به گزارش مشهدنیوز، سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل «۴۴» قانون اساسی، مصوبه هیئت واگذاری و سایر […]

جزئیات واگذاری ۵۱ درصد سهام پرسپولیس و استقلال اعلام شد

جزئیات واگذاری ۵۱ درصد سهام پرسپولیس و استقلال اعلام شد

سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات واگذاری ۵۱ درصد سهام دو باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

به گزارش مشهدنیوز، سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل «۴۴» قانون اساسی، مصوبه هیئت واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، ۵۱ درصد از سهام قابل واگذاری دو باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری ها» و از طریق فرابورس عرضه و واگذار می‌کند.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، ارزش پایه سهام قابل عرضه باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس ۲۱.۱۶۱.۰۴۷.۰۸۶.۹۰۰ ریال، معادل ۵.۳۶۲.۶۵۷.۶۵۰ سهم به صورت بلوکی (۵۱ درصد)، با قیمت تابلو فرابورس «در روز عرضه معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه» به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آن که از مبلغ ۳.۹۴۶ ریال کمتر نباشد.

از سویی دیگر، ارزش پایه سهام قابل عرضه باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ۱۸.۵۰۲.۷۲۱.۶۱۳.۰۰۰ ریال، معادل ۵.۵۰۳.۴۸۶.۵۰۰ سهم به صورت بلوکی (۵۱ درصد)، با قیمت تابلو فرابورس «در روز عرضه معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه» به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آن که از مبلغ ۳.۳۶۲ ریال کمتر نباشد.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.