۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 22062
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 15 دسامبر 2023 - 19:51 |

تخریب شدید پایگاه هوایی آمریکا در اربیل در پی حملات پهپادی مقاومت

تخریب شدید پایگاه هوایی آمریکا در اربیل در پی حملات پهپادی مقاومت تصاویر ماهواره‌ای از آسیب شدید پایگاه هوایی آمریکا در کردستان عراق خبر می‌دهند. به گزارش مشهدنیوز، تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهند که پایگاه هوایی الحریر آمریکا در منطقه کردستان عراق بر اثر حملات متعدد نیروهای مقاومت منطقه متحمل آسیب شدیدی شده‌است. پایگاه خبری Cradle […]

تخریب شدید پایگاه هوایی آمریکا در اربیل در پی حملات پهپادی مقاومت

تخریب شدید پایگاه هوایی آمریکا در اربیل در پی حملات پهپادی مقاومت

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب شدید پایگاه هوایی آمریکا در کردستان عراق خبر می‌دهند.

به گزارش مشهدنیوز، تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهند که پایگاه هوایی الحریر آمریکا در منطقه کردستان عراق بر اثر حملات متعدد نیروهای مقاومت منطقه متحمل آسیب شدیدی شده‌است.

پایگاه خبری Cradle گزارش داد که بر اساس بیانیه‌های رسمی جنبش مقاومت اسلامی عراق، از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا امروز پایگاه هوایی الحریر هدف ۱۲ حمله پهپادی قرار گرفته‌است.

این حملات در واکنش به حمایت‌های مالی، نظامی و دیپلماتیک واشنگتن از رژیم صهیونیستی و جنایاتش در غزه صورت گرفته‌اند؛ جنایاتی که به شهادت بیش از ۱۸ هزار فلسطینی ساکن غزه منجر شده‌است.

مقاومت عراق علاوه بر این پایگاه، به دیگر مواضع آمریکا در عراق نیز حمله کرده‌است، از جمله پایگاه نظامی عین‌الاسد و همچنین سفارت آمریکا در بغداد که پیش‌تر هدف یک حمله راکتی قرار گرفت.

چندی پیش وزارت دفاع ایالات متحده اعلام کرد که از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا امروز نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه مجموعاً ۹۷ بار مورد حمله قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.