۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 14389
  پرینتخانه » دولت, دیگر رسانه ها, رسانه, ویژه تاریخ انتشار : 31 ژانویه 2022 - 13:59 |
معاون اجرایی رئیس جمهور:

دستورات رئیس جمهور درباره آزادسازی سواحل با قدرت پیگیری می شود

رشت- معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دستورات رئیس جمهور درباره آزادسازی سواحل با قدرت پیگیری می شود، گفت: همه مردم باید از ساحل استفاده کنند.
دستورات رئیس جمهور درباره آزادسازی سواحل با قدرت پیگیری می شود

سید صولت مرتضوی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از برخی سواحل استان گیلان در جمع خبرنگاران، گفت: در سفر به استان گیلان دو دستور رئیس جمهور را با قدرت اجرایی می‌شود.وی تاکید کرد: پیگیری حسن اجرای دستور آزادسازی حریم دریا و نجات تالاب انزلی و دو رودخانه گوهر رود و زرجوب از برنامه‌های این سفر است. معاون اجرایی رئیس جمهوری در ادامه با اشاره به بازدید در منطقه آزاد انزلی، تاکید کرد: در مدت ۴۸ ساعت تمامی مناطق تصرف شده تخریب و استفاده از دریا برای تمامی مردم آزاد شود.
وی تصریح کرد: ساحل دریاها بر اساس قانون متعلق به همه مردم است و احدی حق تعرض به ساحل را ندارد. وی همچنین به تماس تلفنی با دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور اشاره و اضافه کرد: در این تماس بر اجرایی شدن دستور رئیس جمهور برای آزادسازی حریم دریا در منطقه ویژه اقتصادی انزلی تاکید شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.