۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 15290
  پرینتخانه » لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی تاریخ انتشار : 20 فوریه 2022 - 14:01 |
مجید ترکان:

کشتی‌گیران نوجوان نیاز به جسارت دارند/ ۱۰ روز آینده اردو می‌زنیم

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان گفت: سطح کیفی مسابقات قهرمانی کشور با وجود موج جدید شیوع ویروس کرونا و تأثیرات آن بر تمرینات کشتی‌گیران، مطلوب بود.
کشتی‌گیران نوجوان نیاز به جسارت دارند/ ۱۰ روز آینده اردو می‌زنیم

مجید ترکان بابیان اینکه میزبانی مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان کشور راضی کننده بود گفت: مسئولان هیأت کشتی آذربایجان غربی در زمان کوتاهی که داشتند و با توجه به تغییر میزبان از مشهد به ارومیه، خیلی تلاش کردند تا مسابقات را به نحو احسن برگزار شود.

وی در خصوص سطح کیفی مسابقات گفت: سطح کیفی مسابقات خیلی خوب بود. چون وضعیت کرونایی را در سال‌های گذشته داشتیم تأثیر مشهودی روی کشتی گیران داشت، اما آنها سعی کردند با بهترین وضعیت بدنی به مسابقات بیایند. مربیان سازنده هم زحمات زیادی کشیدند و توانستند این سرمایه‌های ملی را به مسابقات برسانند.

ترکان در خصوص سطح فنی مسابقات اضافه کرد: انتظار جسارت بیشتری از این نوجوانان را داشتم، البته به دلیل شرایط کرونایی حق داشتند از لحاظ فنی مقداری ضعیف باشند. باید بیشتر کار کنیم چون کشتی ایران را به واسطه اجرای فنون زیبا می‌شناسند نه بدنسازی مناسب و ما نیز باید به سمت این مهم حرکت کنیم.

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان در پایان گفت: در این مسابقات نفرات واقعی را انتخاب کردیم، حتی بین نفرات سوم مشترک دوباره مسابقه برگزار کردیم. امروز با مدیر تیم‌های ملی نشست داشتیم و طی ۱۰ روز آینده اولین اردوی آماده سازی خود را آغاز خواهیم کرد و نفرات اول تا سوم حتماً به این اردو دعوت می‌شوند، ضمن اینکه تعدادی از کشتی گیران مستعد را هم شناسایی کرده ایم که به اردو دعوت خواهند شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.