۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 17591
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, ادبیات و کتاب, تلویزیون, خانواده, دیگر رسانه ها, رسانه, سلامت, سینما, شهری, علم و فناوری, موسیقی, هنرهای تجسمی, ویژه تاریخ انتشار : 25 آوریل 2022 - 14:07 |

«وصیت نامه ننه مشهدی» در رادیو نمایش

از روز شنبه دهم اردیبهشت ماه ،پخش سریال رادیویی«وصیت نامه ننه مشهدی» به کارگردانی رامین پورایمان در رادیو نمایش آغاز می شود.
«وصیت نامه ننه مشهدی» در رادیو نمایش

یداللهی – مشهد نیوز ؛این مجموعه رادیویی به سردبیری ایوب آقاخانی و نویسندگی هلن بهرامی است و در خلاصه داستان آن آمده است:قبر مجاور آقا شاه عبدالعظیم برای ننه مشهدی، پیرزن خیر محله بسیار اهمیت ویژه ای دارد . اوایل دهه هشتاد شمسی است و لوتی بهرام هنوز در محله برو و بیایی دارد . ننه ازلوتی می خواهد آن را به هر قیمتی برایش بخرد اما این دو متر در یک متر خاک زندگی لوتی و اهالی محل را دستخوش تغییراتی قرار می دهد.

«وصیت نامه ننه مشهدی» به سردبیری ایوب آقاخانی،نویسندگی هلن بهرامی، تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری حیدر صفدری و با هنرمندی ناهید مسلمی، محسن بهرامی،بیوک میرزایی،مجید حمزه،شمسی صادقی،امیر زنده دلان،شهین نجف زاده،بهنازبستان دوست،مینو جبارزاده،حمید یزدانی،مونا صفی،نگین خواجه نصیر،سینا نیکوکار،احمد لشینی،ماندانا محسنی و کامیار محبی از روز شنبه ساعت 30 دقیقه بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 8:30 دقیقه تکرار آن است.

نویسنده : سید ابوالفضل یداللهی
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.