۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 19557
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, ویژه تاریخ انتشار : 22 جولای 2022 - 13:55 |
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی خبر داد

ارائه ۹۰ میلیون خدمت توسط کانون‌های خدمت رضوی در سراسر کشور

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: کانون‌های خدمت رضوی از ابتدای تأسیس تاکنون بیش از ۹۰ میلیون خدمت در سراسر کشور به مردم ارائه کرده‌اند.
ارائه ۹۰ میلیون خدمت توسط کانون‌های خدمت رضوی در سراسر کشور

محمدحسین استادآقا در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره خدمت رضوی اظهار کرد: این کانون‌ها که با مشارکت خادمان، خادمیاران و خیران سراسر کشور در حال فعالیت هستند، منشاء خیرات و برکات بسیاری بوده و توانسته‌ایم در حد مقدورات، گره‌ای از مشکلات محرومان و نیازمندان باز کنیم.

وی افزود: کانون‌های خدمت رضوی از ابتدای تأسیس تاکنون بیش از ۹۰ میلیون خدمت در سراسر کشور به مردم ارائه کرده‌اند که آمار قابل توجهی است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: این خدمات در قالب‌های متنوعی از جمله اشتغال، آموزش، درمان، جوانان، خانواده و سایر خدمات مورد نیازمندان جامعه است که همه آن‌ها با مشارکت مردم نیکوکار و دلداده امام هشتم(ع) و با هدف توسعه خدمت به نام مبارک حضرت رضا(ع) صورت گرفته است.

استاد آقا با اشاره به سیاست‌های ابلاغی آستان قدس رضوی در حوزه فعالیت کانون‌های خدمت رضوی گفت: مجموعه کانون‌های خدمت رضوی و شبکه‌های خادمیاری سراسر کشور، بر اساس ۳ مفهوم «خادم، خدمت و مخدوم» شکل گرفته است و سه هدف و رویکرد «خدمت به امام رضا(ع)»، «خدمت در مناطق محل سکونت خادمیاران» و «توسعه خدمت به همه اقشار جامعه بدون هیچ محدودیت» دیده شده است.

بر  اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، وی تصریح کرد: در بنیاد کرامت رضوی، هیچ دسته‌بندی برای ارائه خدمت نداریم و با همین نگاه، به همه اقوام، پیروان مذاهب، ادیان و تمام آن‌هایی که نیازمند لطف و محبت امام هشتم(ع) هستند خدمت‌رسانی می‌کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.