۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 19768
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, اقتصادی, ایران, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, علم و فناوری, محیط زیست, ویژه تاریخ انتشار : 31 جولای 2022 - 16:51 |

دولت ابلاغیه صادر کرد/ پالایش نفت شازند به تامین اجتماعی می‌رسد؟

با امضای معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به اختصاص سهام شرکت‌های مشمول واگذاری بابت رد دیون دولت به سازمان تأمین اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح ابلاغ شد.
دولت ابلاغیه صادر کرد/ پالایش نفت شازند به تامین اجتماعی می‌رسد؟

این ابلاغیه مصوب بیست و ششم تیرماه است و براساس آن مقرر شده است از محل باقی مانده سهام متعلق به دولت در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، در سقف ۹۰۰ هزار میلیارد ریال به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شود.

همچنین به موجب مصوبه دولت و در اجرای جزء (۲) بند قانونی یاد شده، سهام متعلق به دولت در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، در سقف ۲۰۰ هزار میلیارد ریال به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شد.

 

دولت ابلاغیه صادر کرد/ پالایش نفت شازند به تامین اجتماعی می‌رسد؟

هیات وزیران در اجرای جزء (۳) بند (ی) تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، از محل باقی مانده سهام متعلق به دولت در شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، در سقف ۹۰ هزار میلیارد ریال نیز به صندوق بازنشستگی کشوری واگذار کرد.

همچنین در راستای اجرای جزء (۴) بند قانونی مذکور، بخشی از باقی مانده سهام متعلق به دولت در شرکت فولاد غدیر نیریز، در سقف ۵۰ هزار میلیارد ریال به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح واگذار می‌شود.

 

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.