۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 19814
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 03 آگوست 2022 - 13:45 |
گلی به جمال بچه های آبادی

الگوی مدیریت جهادی در روستای نویس

سیلاب های اخیر در گوشه ‌‌کنار ایران خسارات ،صدمات و لطمات بسیاری به بار آورده است.از کشته و مصدوم شدن انسان ها تا تلف شدن دام ها و طیور و ریشه کن شدن باغ ها و اشجار و در مجموع خارج کردن زندگی مردم و مسوولین از مسیر عادی همه و همه تبعات حوادث اخیر بوده است.حوادثی که بعضا عیار کار برخی مسوولین ذیربط را نمایان کرد.
الگوی مدیریت جهادی در روستای نویس

در روز هایی که عکس های مسوولین کت و شلوار پوش با پاچه های خیس و گلی سوژه رسانه های رسمی و مجازی بوده و هست در روستای تاریخی نویس واقع در شهرستان جعفر آباد استان قم جوانانی از جنس آبادی کاری کردند کارستان که باید الگوی همتایان شهرنشین شان شود.
اعضای شورای روستا همراه با ‌دهیار و همکاری عالی مسوولین بخش و شهرستان و استان در کمتر از ۲۴ ساعت نه تنها مشکل آب شرب اهالی روستا را حل کردند که نهر های آب با سیل رفته را باز سازی و آب رفته را به جوی ها و مزارع و باغات باز گرداندند..
در خصوص روستای نویس که از قدمت و تاریخچه ای هزاران برخوردار است همین بس که در ایام محرم پذیرای هزااران نفر از عزاداران سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) بوده و تعزیه خوانی از سنت های دیرین و معروف این روستا محسوب می شود.که برخی از سرشناس ترین تعزیه خوانان ایران همچون حاج اسماعیل محمدی(اسماعیل شمر) ،حاج ابوالفضل احمدی و ، ….را که شهرت بین المللی نیز یافته اند را در خود پرورش داده است.
یقینا حل مشکل آب این جمعیت چندین هزار نفری متشکل از ساکنین و میهمانان در زمانی بسیار اندک سزاوار تقدیر و تشکر است که امیدواریم قدر دانی شایسته ای از سوی مسوولین محترم استانی و کشوری از این‌جوانان زحمتکش و خدمت گذار را شاهد باشیم.

عبادت به جز خدمت خلق نیست
به تسبیح و سجاده و دلق نیست

نویسنده : سید مهدی فاطمی نویسی
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.